Nejčastější otázky a odpovědi

  • Zaplatil/a jsem webinář, ale neobdržel/a jsem odkaz. Co s tím?

    Přihlašovací údaje obdržíte v den přijetí platby. Odkaz na webinář naleznete v emailu s předmětem “Potvrzení přijetí objednávky”. V tomto emailu rozklikněte “zobrazit zakoupený produkt” a zobrazí se Vám přihlašovací údaje. Pro jistotu zkontrolujte také spam, hromadné či nevyžádanou poštu. Pokud email nemůžete najít, pište na michal@eduall.cz, nebo volejte na 724 366 616.

  • Mám zájem o webinář, ale bojím, že jej nestihnu v termínu. Obdržím záznam?

    V ceně každé vstupenky obdržíte automaticky také záznam webináře. Záznam Vám dorazí na email do 24 hodin po skončení živého vysílání daného webináře.

  • Potřebuji vytvořit fakturu na IČO školy, je to možné?

    V případě zájmu o fakturu mi napište na martin@eduall.cz. Fakturu pro Vás vytvoříme,

  • Na webináři mi nefunguje ani zvuk, ani video. Co mám dělat?

    Zkontrolujte nastavení zvuku na Vašem zařízení. Zároveň doporučujeme internetový prohlížeč Chrome, na kterém obvykle webináře fungují bez problémů. A pokud by stále nic nefungovalo, zkuste staré dobré „vypnout zapnout“, a to pomocí aktualizace stránky (stačí stisknout tlačítko F5 na Vaší klávesnici).

  • Odpovíte mi na dotazy během webináře?

    Jakékoliv dotazy můžete psát během webináře do chatu. Ale vzhledem k většímu počtu účastníků Vám nemohu slíbit, že na vše odpovím. V případě dalších dotazů mi vždy můžete napsat na michal@eduall.cz

  • Potřebuju na webinář speciální vybavení?

    Stačí vám stolní počítač, notebook, nebo mobilní telefon. Na počítači doporučujeme prohlížeč Google chrome, na mobilu můžete využít aplikaci ClickMeeting webinars and meeting app, která je dostupná na platformách Android a IOS.